মই প্ৰৱেশ কৰিছো

অসম চৰকাৰ গড়কাপ্তানি গৃহ আৰু ৰাষ্ট্ৰীয় ঘাইপথ

অসম পথ খণ্ডৰ বাবে ‘পিআইডিপি’ ৰ ২০ বছৰ

অসম চৰকাৰৰ পৰিকল্পনা আৰু উন্নয়ন বিভাগে অসমত ২০ বছৰৰ বাবে পাৰস্পেক্টিভ ইনফ্ৰাষ্টাকচাৰ ডেভেলপমেণ্ট প্লেন (পিআইডিপি) ৰ প্ৰস্তুতিৰ কাৰ্য্যসূচী গ্ৰহণ কৰিছে। ‘পিআইডিপি’ ৰ প্ৰস্তুতকৰণত গুৰুত্ব প্ৰদান কৰা খণ্ডসমূহ হৈছে পথ আৰু আভ্যন্তৰীণ জলপথ পৰিবহণ, শক্তি, নগৰ আন্তঃগাঁথনি আৰু ঔদ্যোগিক আন্তঃগাঁথনি।

উত্তৰ পূব ভাৰতক সমগ্ৰ দেশৰ সৈতে সংযোগ কৰাৰ ক্ষেত্ৰত অসমৰ ৪৮,৩৫৮ কিলোমিটাৰ দৈৰ্ঘ্যৰ পথ সংযোগে গুৰুত্বপূৰ্ণ ভূমিকা পালন কৰি আহিছে। ভূটান, ম্যানমাৰ আৰু বাংলাদেশৰ আন্তৰ্জাতিক সীমাৰ সৈতেও এই পথ সংযোজিত হৈ আছে আৰু এই দেশসমূহৰ সৈতে ই দুৱাৰমুখৰ ভূমিকা পালন কৰি আহিছে। ৰাজ্যৰ পথ সংযোগে আন্তঃৰাজ্যিক যান-বাহনকে সামৰি লৈ ৰাজ্যৰ মুঠ মালবাহী যান-বাহনৰ অতি গুৰুত্বপূৰ্ণ ৭৪ শতাংশ বহন কৰি আহিছে।

সৰ্বাংগীণ আন্তঃগাঁথনি দৰ্শন

ৰাজ্যৰ সৰ্বাংগীণ আন্তঃগাঁথনি দৰ্শনে বিভিন্ন খণ্ডৰ সামগ্ৰিক, নীতি পৰ্যায় আৰু প্ৰতিষ্ঠানিক মধ্যবৰ্তিতা সামৰি লয়। ফলপ্ৰসূ আৰু সুদক্ষ কাৰ্য্য সম্পাদনেৰে ইয়াত আশা কৰা হোৱা দিশসমূহ হৈছে –

  • বহু আৰ্হিযুক্ত পৰিবহণ পথৰ উন্নয়নৰ বাবে পথ প্ৰদৰ্শন কৰা যাৰ জৰিয়তে যান-বাহন সমূহ বাধাহীন আৰু মসৃণ চালনাৰ দিশত সহায়ক হোৱাৰ লগতে নূন্যতম পতিবহণ খৰচত দেশৰ চুবুৰীয়া ৰাজ্যসমূহৰ সৈতে যোগাযোগ কৰাটো সম্ভৱপৰ হোৱা।
  • এই পৰিবহণ পথসমূহত থকা নগৰী আৰু ঔদ্যোগিক বিকাশ কেন্দ্ৰ সমূহৰ উন্নয়ন নিশ্চিত কৰা আৰু ভিন্ন চৰকাৰৰ মাজৰ সহযোগিতাৰ সঠিক ব্যৱহাৰেৰে ৰাজ্যত উন্নয়নৰ দিশত অৰিহণা যোগোৱা।
  • এই পৰিবহণ বাটসমূহত থকা শক্তি খণ্ডসমূহৰ বৃদ্ধি আৰু সশক্তিকৰণৰ দিশটো নিশ্চিত কৰা। ৰাজ্যৰ আন্তঃগাঁথনি দৰ্শনে ঔদ্যোগিক বিকাশ কেন্দ্ৰ আৰু নগৰী কেন্দ্ৰসমূহৰ উন্নয়নৰ ওপৰত গুৰুত্ব প্ৰদান কৰে।

অধিক জানিবৰ বাবে, ক্লিক কৰক।